BCN strippenkaart

Wil je een keertje badminton spelen, maar de contributieplicht niet aan willen gaan, of heb je op
jaarbasis te weinig mogelijkheden om optimaal gebruik te maken van het lidmaatschap, dan biedt BCN
met ingang van het nieuwe seizoen de “strippenkaart” aan.
De strippenkaart is een 10 rittenkaart, waarbij je alleen betaalt voor de keren dat je daadwerkelijk geweest bent.

Naar verwachting zal er op de dinsdagavond van 20:30 - 22:30 voldoende speelruimte zijn voor strippenkaart en dagkaart houders.
De vrijdagavond van 19:30 - 22:30 zal naar verwachting druk bezocht worden en zal de uitgifte van dagkaarten beperkt blijven.

Het aanvragen van een strippenkaart kan door te mailen naar: bestuur@bcnieuwerkerk.nl.

De strippenkaart kost voor 10 avonden spelen € 80,- euro en kan voldaan worden via bankoverschrijving.
ING-IBAN: NL32INGB0004124466, t.n.v. Badmintonvereniging Nieuwerkerk a/d IJssel

De spelregels:

BCN dagkaart

Naast de strippenkaart is er ook de mogelijkheid om een dagpas te kopen.
De dagkaart geeft recht om 1 avond vrij te spelen bij de BCN en wanneer tijdens het lopende seizoen wordt besloten lid te worden van BCN,
dan geven de ingeleverde dagpassen een korting op de contributie.

Indien minimaal vier dagkaarten voor één avond afgenomen worden, is het in overleg mogelijk om de gehele avond op een eigen baan te spelen. Wil je hier gebruik van maken? Meld dat dan bij het bericht met de aanvraag voor de dagkaarten.

Het aanvragen van een dagkaart kan door te mailen naar: bestuur@bcnieuwerkerk.nl.

De dagkaart voor 1 avond vrijspelen kost 10,- euro en kan voldaan worden via bankoverschrijving.
ING-IBAN: NL32INGB0004124466, t.n.v. Badmintonvereniging Nieuwerkerk a/d IJssel

De spelregels: